100823

jag har ju trott det är månad 9 heeeela denna månaden, men det är det tydligen inte :) så nu kan jag ju skriva rätt hädanefter.

precis kommit hem från cec, kollat på fångarna på fortet. tjohoooo, det var som en trip down memory lane :) najs.

kommit på vad jag vill jobba med! tror jag iaf. djurskyddsinspektör. där är nog mina flesta krav med, inte jobba helger (helst inte kvällar heller), ha vanliga kläder på sig, vara ute. haha. lite blandning av allt. passar nog mig bra :) ska bara kolla upp var man kan läsa det, ett alternativ var umeå men det vet jag inte om jag vill... haha. meeen, känns bra att jag har en plan och denna gången tror jag att jag har rätt! inte som mina andra typ miljontals förslag. :)

upp tidigt imorgon, fast jag är ledig. viasat kommer på fm och installerar boxen, äntligen! och innan dess måste jag ha handlat kattsand (luktar förjävligt..) och gärna ha plockat undan lite här. det kanske kommer nån snygg och gör det, haha :)

nu ska jag in på ellos.se och kolla om där är en pälsväst!

Kommentarer