160124

Fredag och lördag har rullat på - i fredags kom mamma, vi gick en sväng på stan och sedan hem till mig för att inviga mina nya pastatallrikar med tortellini och sallad (haha ja, tortellini igen!). Vi begav oss mot Hässleholm för att kolla 123 Schunk. Svårt att förklara deras koncept men fantastiskt kul! Rekommenderas! 

I lördags hade jag frukostdejt med Tittie tomat på Bojjan. Kul att träffa dig kompis ❤️ 

Efter en stadig frulle var det dags för familjen Johansson-Jönsson (och min kompis finnen) att dra till Malmö för att fira pappas födelsedag. 

Vi började med att spela boule på boulebaren och äta våffla 😍 

Vi begav oss mot stan, gick lite i butiker och avslutade kvällen med middag på en italiensk resturang. Mumma. Alltså italiensk mat är nog det godaste som finns (bland annat haha). Mamma och pappa drog hem och jag och Oskar gick till Bastard och tog en drink innan jag gick hem till Viktor (kusin) och hans Maja. En ök där innan vi stack och spelade shuffle och biljard. Shuffle var askul (!) medan biljard, hmm not so much. Haha kan berott på att jag var fantastiskt dålig på det 🙈 Hemresan tog sin lilla tid (förbindelserna till Kristianstad är inte dom bästa) och när tåget rullade in i Kstad körde bussen som går hem till mig precis, vilket innebar att jag fick ta en taxi hem. Så jävla onödigt kändes det men kände inte för att vänta 45 min på stationen på nästa buss 🙃 

Haha Gud, vilket långt inlägg. Ni fick en utförlig beskrivning på min helg i alla fall. Varsågoda!

Idag har jag och Bianca varit och tränat, nu har jag precis ätit frulle och ska snart till Sara. I em är det stallet som gäller innan jag ska på middag hos Bianca 😍

Ha en fantastisk söndag hörreni!

Kommentarer